نتایج جستجوی شما

شهرک شهید خرازی

ارسال شده توسط admin بر 25 آذر, 1400
0

شهرک شهید خرازی مجموعه‌ای کامل در منطقه 22 است. که با ساختاری مدرن و امکانات جانبی منحصر به فرد از امن‌ترین پروژه‌های در حال ساخت منطقه است که مورد استقبال خریداران ملک جهت سکونت و سرمایه گزاران قرار گرفته است.

دارای 44 بلوک در زمینی به مساحت 38/5 هکتار در حد فاصل بزرگراه همدانی (حکیم) از جنوب به بزرگراه خرازی (همت) از شمال و از شرق بعد از بلوار پژوهش و از غرب بلوار اردستانی را در بر گرفته و در آخرین مراحل ساخت و تحویل واحدها می‌باشد.

 

ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرک شهید خرازی

با گسترش ساخت‌وساز در کلان شهر تهران و توسعه شهر به مناطق جدید، یکی از ایده‌آل‌ترین مناطق جهت سرمایه‌گذاری و سکونت غرب شهر و منطقه22 می‌باشد. این منطقه با نگرش و چشم‌انداز اولیه برای ساخت‌و‌ساز منطقه‌ای توسعه یافته و مدرن انتخاب شد و دارای امکانات کامل گردشگری شامل مراکز تفریحی مانند جنگل و دریاچه زیبای چیتگر، آبشار لتمان و نیز مراکز تجاری مدرن و جدید مانند بام‌لند، تهران‌مال، ایران‌مال بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه با امکاناتی کامل می‌باشد.

بدون شک منطقه‌ی 22 و شهرک شهید خرازی بیشترین نگاه را جهت سرمایه‌گذاری و سکونت آرام و بدون دغدغه به خود معطوف کرده است.

اگر به دنبال پروژه تریتیوم vip هستید کافیست با ما تماس بگیرید.

سازندگان شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی زیر‌نظر بنیاد تعاون سپاه‌ پاسداران و تعاونی‌های زیر مجموعه آن است.

تعاونی‌های سازنده پروژه خرازی به شرح زیر هستند:

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی

سپاه سیدالشهدا (لشکر ۱۰)

تعاونی مسکن نیروی زمینی

حفاظت سپاه

تعاونی هوافضا

پارس کاشانه (لشکر ۲۷)

دانشگاه امام حسین

تعاونی رزمنده

تعاونی ستاد کل

قرار گاه مسکن سپاه

نیروی مقاومت بسیج

تعاونی دوکوهه (زیر نظر آماد)

نیروی قدس (زیر نظر آماد)

 

      تعداد واحدهایی که توسط این تعاونی‌ها در دست احداث است به این ترتیب است.

  • 860 واحد تعاونی آماد و پشتیبانی
  • 480 واحد تعاونی ستاد کل سپاه
  • 1400 واحد تعاونی نیروی زمینی سپاه
  • 860 واحد تعاونی هوا فضای سپاه
  • 2000 واحد تعاونی خانه‌سازی رزمنده
  • 1400 واحد تعاونی عمران پارس کاشانه

نوع و تعداد بلوک‌ها و واحدها در شهرک شهید خرازی

برج‌های پروژه خرازی از4 نوع تیپ با نام‌های A-B-C-D می‌باشد. تعداد طبقات در بلوک‌های پروژه خرازی متفاوت و براساس نام‌گذاری برج‌ها مشخص می‌شود. برج‌های شهرک شهید خرازی از 25طبقه تا 30طبقه می‌باشد. ردیف‌های شمالی طبقات بیشتر و ردیف‌های جنوبی طبقات کمتری دارند. شکل جای‌گیری بلوک‌های A و B به این شکل است که دو بلوک A در وسط و دو بلوک B در کنار آن‌ها قرار دارند و در بلوک‌های C و D دو بلوک در کنار هم قرار دارند.

بیشتر بخوانید  بام لند تهران

تعداد بلوک‌ها در ردیف‌های شهرک به این شکل است که در ردیف اول و دوم از شمال شهرک 12بلوک، در ردیف سوم و چهارم 8 بلوک و در ردیف پنجم که آخرین ردیف از بلوک‌ها است 4 بلوک قرار دارد. تعداد واحد‌‌ها در طبقات بلوک A شش واحد و در بلوک B هشت واحد است. بلوک‌های C هشت واحد و بلوک‌های D شش واحد در هر طبقه دارند.

شرایط جانمایی بلوک‌ها

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی شامل بلوک‌های C3 و C4 در ردیف اول از شرق و C7 و C8 در ردیف دوم از شرق است. بلوک‌های A3 ،A4 ،B3 و B4 در ردیف اول است و مجموع بلوک‌های این تعاونی 8 بلوک می‌باشد. 14 بلوک رزمنده نیز به ترتیب A7 ،A8 ،B7 وB8 است. در ردیف دوم شهرک A9 ،A10 ،B9 وB10 و در ردیف سوم بلوک‌های غربی C5 و C6 واقع شده است. ردیف دوم شمال غربی شهرک، A13 ،A14 ،B13 وB14  در ردیف چهارم و جنوب غربی پروژه جانمایی و احداث شده‌اند.

تعاونی هوافضا نیز سازنده 4 بلوک در شمال شهرک و در ردیف اول به ترتیب A1، A2، B1 و B2 است که واحدهای شمالی این بلوک دارای ویو و چشم‌اندازی ابدی و بدون مشرف می‌باشد. این بلوک‌های تعاونی نیروی زمینی تشکیل شده از 8 بلوک A5 ،A6 ،B5 وB6  در ردیف دوم شمال پروژه قرار دارند. A11، A12 ، B11 و B12 نیز از ردیف‌های جنوبی بوده و در جنوب‌شرقی شهرک قرار دارند. تعاونی ستاد‌‌کل نیز سازنده 2 بلوک C1 و C2 است.

این بلوک‌ها در ردیف اول و شمال غربی شهرک قرار دارند و واحدهای شمالی و غربی آن‌ها دارای چشم انداز ابدی می‌باشد. متراژ واحدها در کل بلوک‌ها از 100متر تا 127متر است که غالباً واحدهای 2خوابه می‌باشند. تعاونی مسکن لشکر27 سازنده بلوک‌های A15 ،A16 ،B15 و B16 و همچنین بلوک‌های D1 ،D2 ،D3 وD4 است. تمامی این بلوک‌ها از بلوک‌های جنوبی هستند. بلوک‌های D جنوبی‌ترین بلوک‌های شهرک خرازی هستند و واحدهای جنوبی این بلوک‌ها بدون مشرف  و با دید ابدی می‌باشد.

بیشتر بخوانید  نکاتی که باید در زمان پیش خرید خانه به آن توجه کنید!

برای رهن و اجاره در منطقه 22 کفیست با ما تماس بگیرید.

جنس سازه و امکانات شهرک و برج‌ها

سازه برج‌های شهرک شهید خرازی از نوع فلزی با اتصالات پیچ و مهره می‌باشد. تمامی برج‌ها دارای پارکینگ‌های طبقاتی در زیر بلوک‌ها و انباری در همین طبقات منفی هستند. هر برج دارای 4لاین آسانسور حمل‌بار و نفر، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، شوتینگ‌زباله، هلی‌پد، لابی وسیع با فضای نشیمن و محل استقرار لابی‌من 24 ساعته، سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، دوربین‌های مدار‌بسته و سیستم مونیتورینگ و سالن اجتماعات و ورزش می‌باشد.

سازندگان این پروژه با تکیه بر تجربه ساخت اغلب پروژه‌های بزرگ منطقه مانند پروژه شهرک شهید باقری و برج‌های آسمان در 22 بلوک توسط همین تعاونی‌ها و ساخت‌ و تحویل پروژه‌های بزرگ زیر نظر بنیاد تعاون سپاه در سراسر کشور، اقدام به ساخت این پروژه کرده‌اند. آخرین استاندارد‌ها و قوانین و ضوابط شهر‌سازی و ساختمانی و همچنین ایمنی برج‌ها در برابر زلزله‌های احتمالی و آتش رعایت شده‌اند.

این شهرک با پیش‌بینی از بابت ساخت فضاهای عمومی مجموعه‌ای کامل است. همچنین مالکین و بهره‌برداران پروژه از بابت امکانات رفاهی و فضای‌عمومی دغدغه‌ای نخواهند داشت زیرا تمامی برج‌ها دارای محوطه اختصاصی و فضای‌سبز هستند که هم باعث زیبایی بصری در فضای بین بلوک‌ها است، و هم هوای مطبوعی بین بلوک‌ها در جریان خواهد بود. در این پروژه فضای آموزشی برای تمام مقاطع تحصیلی و فضای ورزشی مناسب برای استفاده تمام ساکنین شهرک تدارک دیده شده است.

موقعیت مکانی شهرک شهید خرازی

شهرک خرازی با قرارگیری در شمال غرب منطقه 22 در بهترین لوکیشن آب و هوایی در کریدور ورودی هوای تهران قرار دارد. در شمال این پروژه رشته کوه‌های البرز منظره‌ای زیبا به واحدهای شمالی داده است. پروژه خرازی در نزدیکی جنگل و دریاچه چیتگر و باغ گیاه‌شناسی و آبشار لتمان و در کمترین فاصله به بازار بزرگ ایران‌مال قرار دارد. دسترسی ساده به بزرگراه‌های اصلی خرازی و همدانی در شمال و جنوب پروژه و بلوار اردستانی در شرق آن رفت‌ و‌ آمدی بدون ترافیک را برای ساکنین این شهرک فراهم می‌کند. همچنین تا اولین ایستگاه مترو پیاده تنها 5 دقیقه فاصله است.

علی کریمی

09390079693

Rate this post

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست ها

تماس با ما