برای فعال کردن بزرگنمایی کلیک کنید
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
نقشه باز
چشم انداز نقشه راه ماهواره ترکیبی زمین موقعیت من تمام صفحه

فروش واحد لبخند 2

مورد علاقه
نتایج جستجوی شما

بررسی اجمالی

  • به روز شده در:
  • اردیبهشت 6, 1402
  • 133

توضیحات

فروش واحد لبخند 2

معرفی واحد 133 متری 2 خوابه در بلوک A

پروژه لبخند ۲ در غرب دریاچه چیتگر، در بهترین موقعیت به لحاظ نزدیکی به جنگل و دریاچه زیبای چیتگر و بازار بزرگ ایرانمال، در زمینی به مساحت ۹۱۴۳ متر مربع و در دو بلوک ۱۴ طبقه و ۲۰ طبقه مسکونی در دست احداث و در آخرین مراحل تجهیز واحدها و مشاعات قرار دارد.

پروژه لبخند ۲ با بیش از ۶۰نوع تیپ متراژ مختلف و تنوع پلن ها برای هر نوع سلیقه ای،  پروژه ای بینظیر از نظر معماری و مهندسی می باشد.

بلوک A (۲۰طبقه) در قسمت شرقی زمین پروژه واقع شده و واحدهای شرقی این بلوک دارای چشم انداز ابدی، وسیع و بینظیر از جنگل و دریاچه چیتگر هستند.

واحد ۱۳۳ متری بزرگترین واحد ۲ خوابه برج های لوکس لبخند ۲ می باشد که از طبقه دوم تا طبقه نهم قرار دارد ، و کلا ۸ واحد از این تیپ در کل پروژه موجود است. این واحد به جهت شرقی و جنوبی ، رو به آفتاب و نورگیر و با بهترین چشم انداز از جنگل و دریاچه زیبای چیتگر از تمام فضای آپارتمان است . بارزترین نکات در مورد پلن واحدهای ۱۳۳متری ، پذیرایی وسیع با قابلیت چیدمان متفاوت ، بالکن قابل چیدمان رو به جنگل و دریاچه چیتگر ، ۲خواب رو به دریاچه که یکی از اتاقها دارای مستر است و همچنین آشپزخانه نیز با پنجره رو به دریاچه و با فضای مخفی از پذیرایی برای جایگیری هود و گاز می باشد.

 

مشخصات کلی فروش واحد لبخند 2 متراژ 133 متری

طراحی داخلی واحدها با نگاهی مدرن و با کمترین اِلِمان اضافه در سقف و دیوارها می باشد.

ارتفاع کف تا سقف واحد ۲/۸۵متر و اجرای سقف بصورت فلت و با نورپردازی توکار و نور مخفی در بعضی نقاط مشخص طراحی شده است .

پنجره های واحدها در پذیرایی و اتاقها برای نورگیری و چشم انداز بهتر قدی می باشد.

کف واحد با سرامیک ۹۵×۹۵ ، با رنگهایی کاملا مدرن و بروز تزیین شده که اجرای این سرامیک در تلفیق با ارتفاع سقف مناسب واحدها وسعت بیشتری به فضای دیداری آپارتمان میدهد.

هر واحد مجهز به سه چشمه سرویس بهداشتی می باشد . در ورودی و فضای استقبال یک چشمه سرویس بهداشتی اختصاصی میهمان تعبیه شده است . یک سرویس بهداشتی شامل توالت فرنگی ، کابین دوش و روشویی هم در فضای خصوصی واحد قرار دارد و به همین ترتیب یک چشمه سرویس بهداشتی اختصاص به اتاق مستر دارد.
سرویس ها با طراحی زیبا و مدرن با شیرآلات برند کلار تجهیز می شوند و تمامی سرویس ها با سنگ یک تکه کورین با طراحی مختص هر واحد تجهیز می شوند.

آشپزخانه نیز با سینک ، گاز رومیزی و هود توکار از برترین برندهای ایرانی تجهیز شده و کابینت پلی اورتان انتخاب طراحان این مجموعه برای آشپزخانه می باشد که در مقایسه با دیگر کابینت ها هم ظاهری مدرن و شیک دارد و هم از کیفیت و مقاومت بیشتری برخوردار است .

 

امکانات و مشخصات برج های لبخند ۲

برج های لوکس لبخند۲ با امکاناتی کامل و لوکس برای سکونتی بی دغدغه در بهترین موقعیت از نظر آب و هوایی و در مکانی آرام و دنج و به دور از هیاهو آماده برای یک زندگی رویایی می شود.

برج لبخند با محوطه و فضای سبز و مشجر اختصاصی به مساحت ۴۰۰۰متر مربع در پایین برج حس آرامش و فضایی آرام را به ساکنین برج منتقل می کند.

دو سالن ورزشی مجهز ، استخر سونا و جکوزی ، سالن اجتماعات مبله و مجهز با خدمات هتلینگ ، سالن بازی و بیلیارد ، سالن بازی کودکان با مربی مستقر در مجموعه ، روف گاردن ۳۶۰ درجه با دو فضای سرپوشیده و روباز و کارواش در طبقه منفی۳ مختص ساکنین پروژه ، از امکانات بینظیر برج های لوکس لبخند۲ می باشد .

یکی از مهمترین فضاها در برج های مسکونی لابی برج است و محل عبور تمامی ساکنین و میهمانان برج ها می باشد که در این پروژه لابی هر دو بلوک با طراحی زیبا و مدرن ، با ارتفاع سقف ۶ متری و تزیینات جانبی ، آینه ای از سکونت لوکس و رویایی ساکنین برج را در ورود به فضای برج نشان می دهد.

بلوکA دارای ۵لاین آسانسور است که ۲لاین آسانسور حمل بار و ۳لاین حمل نفر می باشد.

سرمایش و گرمایش پروژه مرکزی و چیلر هواخنک اجرا خواهد شد . واحدها مجهز به فن های کاملا بی صدا میشوند . تمامی فضای مشاعات و آپارتمان ها مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق هستند که نشان از ایمنی بالای این برج دارد . این پروژه دارای تاسیساتی کاملا پیشرفته و مهندسی شده است . در مقاله معرفی برج های لوکس لبخند۲ با جزییات بیشتر تاسیسات پروژه معرفی شده است.

برج های لوکس لبخند۲ دارای ۳طبقه منفی است که اختصاص به انباری و پارکینگ دارد . هر واحد دارای یک انباری و یک پارکینگ است و همچنین ۱۲۰ پارکینگ مازاد نیز در پروژه پیش بینی شده است . متراژ انباری ها از ۶متر به بالا می باشد که احتمالا به واحدهای ۱۳۳متری انباری حدودا ۱۰متر به بالا اختصاص خواهد یافت.

از نکات مهم در مورد موقعیت مکانی برج دسترسی ساده به امکانات تفریحی و توریستی منطقه مانند جنگل و دریاچه چیتگر و بازار بزرگ ایرانمال ، در کمترین زمان و با پای پیاده می باشد.

همچنین دسترسی ساده به بزرگراههای اصلی خرازی ، حکیم و آزاد راه تهران – شمال سهولت در رفت و آمد را برای ساکنین برج فراهم میکند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه ، مطالعه مقاله معرفی برج‌های سوپر لوکس لبخند ۲ پیشنهاد می‌شود.

مشاورین ما همواره برای کمک و شناخت بیشتر در مورد واحد موردنظر و اطلاعات کامل‌تر در مورد این پروژه پاسخ‌گوی شما هستند.

 

شناسه ملک: 29896
متراژ ملک: 133
اتاق ها: 2
امکانات دیگر
آسانسور
آسانسور باربری
آیفون تصویری
استخر
انباری
اینترنت مرکزی
بالکن
پارکینگ
تلفن
جکوزی
چیلر
درب ریموت
روف گاردن
سالن اجتماعات
سالن ورزش
سونا
لابی

تماس با ما

زمان بندی تماس
تماس +989390079693 واتس اپ
می توانید از صفحه "صندوق ورودی" در حساب کاربری خود به پیام های خصوصی پاسخ دهید.

نظر ملک

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

لیست های مشابه

رهن و اجاره

واحد 320 متری تریتیوم

برج تریتیوم 320 متر چهار خواب دوخواب مستر ویو ابدی دریاچه تراس قابل چیدمان انتن و ماهواره [بیشتر]
برج تریتیوم 320 متر چهار خواب دوخواب مستر ویو ابدی دریاچه تراس قابل چیدمان انتن و ماهواره مرکزی سرمایش گرمایش دامت [بیشتر]
رهن و اجاره

واحد 100 متری در برج آریا

برج اریا ویو کامل دریاچه دیزاین زیبا طبقات بالا ۱۰۰متر ۲ خواب اسپیلت تراس قابل چیدمان در چ [بیشتر]
برج اریا ویو کامل دریاچه دیزاین زیبا طبقات بالا ۱۰۰متر ۲ خواب اسپیلت تراس قابل چیدمان در چند قدمی دریاچه چیتگر بسیا [بیشتر]

فروش واحد 224 متری در برج برلیان

🔹سند تک برگ 🔷برج برلیان 🔷224 متر 🔷۴ خواب 🔷ویو زیبا دریاچه چیتگر و جنگل 🔷پارکینگ +انباری اخ [بیشتر]
🔹سند تک برگ 🔷برج برلیان 🔷224 متر 🔷۴ خواب 🔷ویو زیبا دریاچه چیتگر و جنگل 🔷پارکینگ +انباری اختصاصی 🔷دارای لابی و مشاعا [بیشتر]
فروشی

برج لوکس و شخصی ساز 129 متری لبخند ۲

برج لوکس و شخصی ساز لبخند ۲ پر امکانات ترین و خاص ترین برج چیتگر ✔️ ۱۲۹ متر ۲ خوابه ✔️ جنو [بیشتر]
برج لوکس و شخصی ساز لبخند ۲ پر امکانات ترین و خاص ترین برج چیتگر ✔️ ۱۲۹ متر ۲ خوابه ✔️ جنوب شرقی ✔️ ویو کامل و ابدی [بیشتر]

مقایسه لیست ها

علیرضا کریمی
تماس با ما