نتایج جستجوی شما

رهن و اجاره بکاپ

ارسال شده توسط admin بر 19 بهمن, 1402
0

رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر و اطراف چیتگر اگر برای شما هم حایز اهمیت است، باید به چند نکته توجه کنید: ابتدا اینکه شاید شما به فکر این هستید که آپارتمانی در منطقه 22 با متراژ پایین اجاره یا رهن کامل کنید، اما باید بدانید که 90% متراژ آپارتمان های منطقه 22 چه در برج های اطراف دریاچه چیتگر و چه در برج های شمال جنگل چیتگر، حتی ساختمان های محدوده ی شخصی ساز شهرک گلستان غربی (شهرک راه آهن) بالای 100 متر می باشد، به ندرت می توان آپارتمان های بین 50 متر و 100 متر یافت.

بیشترین حجم آپارتمان های چیتگر با متراژ کم بین 60 تا 85 متر در قسمت شمال اتوبان همت مثل شهرک مسکونی نمونه و منطقه ی شهرک شهید باقری می باشد و در قسمت اطراف چیتگر فقط چند برج هستند که میشود متراژهای کم را اجاره کرد و اگر فکر میکنید که در برج های منطقه میشود آپارتمانی با متراژ کم با منظره ی دریاچه و جنگل چیتگر اجاره کرد تقریبا بعید به نظر میرسد و پیشنهاد میشود بیشترین منطقه ای که بایستی جست و جو کنید برج های شهرک چیتگر ، شهرک نمونه ، شهرک شهید باقری ، برج لبخند ، برج امین ، برج سروناز ، ارگ چیتگر ، شهرک امید دژبان می باشد که میتوانید برای رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر با تماس با کارشناسان ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رهن و اجاره در چیتگر

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22

برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22 با ما همراه باشید. برج های خصوصی چیتگر شامل کلیه امکانات برج نشینی مانند استخر ، سونا ، سالن های ورزشی ، سالن های اجتماعات ، سالن های بازی و روف گاردن می باشند و چنانچه این برج ها از لحاظ موقعیت مکانی دقیقا اطراف جنگل  و دریاچه باشند قطعا دارای منظره ی بی نظیر دریاچه و جنگل چیتگر و همچنین رشته کوه های البرز هستند که آن ها را از دیگر برج ها متمایز می کند و مبلغ بالاتری را جهت رهن و اجاره در چیتگر می طلبند ، اما پروژه هایی که به صورت انبوه سازی بوده اند تعداد آپارتمان جهت رهن و اجاره ی بیشتری را به بازار عرضه می کنند و طبیعتا با قیمت مناسب تری می توان به نتیجه رسید که از پروژه های بزرگ منطقه 22 می توان به شهرک مسکونی چیتگر ، شهرک شهید خرازی و پروژه ی آسمان اشاره کرد پس برای رهن و اجاره در منطقه 22 و رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر با ما همراه باشید.

رهن و اجاره برج های چیتگر

اما در مورد رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر با متراژ بالاتر بایستی سلیقه ی خود را ابتدا مشخص کنید که آیا در برج میخواهید زندگی کنید یا آپارتمانی کم واحد که در مواقع جست و جو ابتدا به ساکن به مشاور املاک بفرمایید که حتما به دنبال آپارتمان های منطقه 22 کم واحد میباشید که بایستی در قسمت آپارتمان های کم واحد سه طبقه شهرک راه آهن و یا بلوار کوهک ، شهرک نسیم و شهرک مهر جست و جو شود که معمولا سه طبقه شامل 3 واحد یا 6 واحد میباشد.

اما اگر به دنبال زندگی برج نشینی هستید ، برج های منطقه 22 از لحاظ کیفیت و امکانات و متریال ساخت با یکدیگر تفاوت زیادی دارند  که رهن و اجاره در چیتگر و برج های شخصی ساز یا تعاونی ساز با متریال و امکانات، تفاوت زیادی با برج های با متریال و امکانات ضعیف دارد که در هنگام جست و جو بایستی قبل از هر چیزی سلیقه ی خود را به مشاور املاک خود بگویید تا زمان کمتری را صرف پیدا کردن ملک موردنظر خود کنید که میتوانید در کلیه موارد با کارشناسان مجرب مشاور املاک منطقه 22 مشورت کنید. برای رهن و اجاره در چیتگر با ما تماس بگیرید. حد فاصل اتوبان آزادگان تا اطراف بام لند (دریاچه چیتگر) توسط خیابان امیر کبیر به هم متصل شده است که ترتیب از غرب و شرق توسط چهار بلوار از کاشان تا هاشم زاده زمین های دویست متری ، از هاشم زاده تا کاج ، زمین های سیصد متری و از کاج تا گلها زمین های پانصد متری که می توانیم در این محدوده ها آپارتمان های ویلایی و شخص ساز را اجاره کنیم. البته مناطق ویلایی نشین شهرک نسیم ، شهرک مهر در بلوار کوهک و شهرک سرو آزاد هم اشاره کرد که این چند مجموعه کاملا مشرف هستند با جنگل چیتگر و منطقه ای دنج و آرامی را در جوار شهر پر هیاهوی تهران وجود آورده اند.

پیدا کردن آپارتمان برای رهن و اجاره در چیتگر

امروزه بسیاری از افراد جامعه شرایط اقتصادی و معیشتی آن ها به حدی است که توان خرید خانه را ندارند و برای سکونت به اجاره آپارتمان در چیتگر روی می آورند. بنابراین مستاجر در ازای حق استفاده از خانه ماهانه مبلغی را به صاحب خانه می پردازد که مورد توافق طرفین در معامله است. این قراردادها به امضای طرفین می رسد و در قول نامه دستی یا اجاره نامه در ابتدای کار ذکر می شود و شامل تاریخ شروع و پایان اجاره نامه، میزان مبلغ اجاره، جزئیات کامل شرایط طرفین می باشد. چنانچه در جست و جوی رهن و اجاره در چیتگر و اطراف دریاچه و جنگل چیتگر هستید ، قبل از هر اقدامی بایستی منطقه ی 22 را از لحاظ دسترسی ها ، امکانات رفاهی اطراف ، بافت زندگی و محله های دنج و آرام آن کامل بشناسید که سعی کردیم در این مقاله به صورت مختصر و مفید اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اجاره آپارتمان در چیتگر

بیشتر بخوانید  برج های لوکس منطقه 22

اجاره آپارتمان در دریاچه خلیج فارس

اگر جهت رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر به دنبال زندگی برج نشینی هستید باید توجه کنید که برج های منطقه 22 به صورت شخصی ساز و تعاونی ساز احداث گردیده که اجاره ی آپارتمان در برج های شخصی ساز ارزش بیشتری نسبت به تعاونی ساز ها دارد به طور مشخصی انبوه سازی در چیتگر از قسمت شرقی دریاچه آغاز گردیده و به سمت غرب تا محدوده ی در وردآورد ادامه دارد و قسمت دوم برج سازی ها در شمال بزرگراه همت و در آخر محدوده ی شمال بزرگراه همت با نام بلوار کوهک و محدوده ی دهکده المپیک می باشد که بسیار برای رهن و اجاره در منطقه 22 مناسب است، برخی از پروژه ها از هشتصد واحد به بالا حتی مجموعه های هشت هزار واحدی به بالا هم در حال آماده شدن جمعیت سکونت می باشد که طبیعتا قیمت رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر در پروژه هایی که تعداد واحد جهت عرضه زیاد باشد ، مناسب تر است ، اما اگر سخت پسند هستید باید درباره ی تک برج های خصوصی ساز منطقه 22 از مشاورین املاک پرس و جو فرمایید که در اینجا می توان برج های خصوصی ساز لبخند یک و برج های لوکس لبخند2 ، برج های تریتیوم ، برج های پارلمان ، برج کادوس و برج سفید اشاره کرد.

مزایا رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر

در ادامه به مزایا رهن آپارتمان در چیتگر و اجاره آپارتمان در چیتگر می پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. از مزایا رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر می توان به موارد زیر اشاره کرد: منطقه ی 22 به عنوان قطب گردشگری شهر تهران با وجود مناطقی مثل دریاچه چیتگر ، بام لند ، بازار بزرگ ایرانمال ، آبشار تهران ، پارک جنگلی چیتگر ، بوستان جوانمردان و بوستان ها و مراکز خرید و برج های لوکس اداری و تجاری اطراف دریاچه چیتگر برخلاف تصور قدیمی عموم مردم تهران ، این منطقه بسیار مدرن و دارای امکانات کامل جهت سکونت و زندگی می باشد و درباره ی دسترسی به مرکز شهر باید توجه داشته باشید چنانچه از مترو می خواهید استفاده کنید در حال حاضر ایستگاه های مترو منطقه ایستگاه چیتگر در بلوار کوهک و ایستگاه ایران خودرو واقع در شهرک سرو آزاد دایر هستند ، اما جهت استفاده از خودروی شخصی جهت رفت و آمد این منطقه کاملا به شریان های اصلی از شمال به بزرگراه هست ، از مرکز به بزرگراه حکیم ، از جنوب به بزرگراه تهران کرج و از شرق منطقه به بزرگراه آزادگان دسترسی بسیار آسانی دارد پس برای رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر با ما تماس بگیرید.

  • دسترسی محلی منطقه 22

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوب شدن منطقه 22 برای اجاره آپارتمان در چیتگر و رهن آپارتمان در چیتگر دسترسی محلی آن است. این روزها این منطقه میزبان تعدادی از مشهورترین مراکز خرید پایتخت است که از جمله‌شان می‌توان به باملند، ایران‌مال و تهران‌مالِ در دست ساخت اشاره کرد. هایپرمارکت، فروشگاه رفاه، سوپرمارکت‌ها و دکه‌های متعدد، تره‌بار و میوه‌فروشی و … هم از دیگر دلایل دسترسی محلی خوب این منطقه هستند. به لطف چنین امکاناتی اجاره آپارتمان در چیتگر می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد؛ به‌ویژه آنکه جاذبه‌های گردشگری مانند دریاچه و پارک چیتگر، آبشار تهران و باغ گیاه‌شناسی ملی در چند قدمی‌تان باشد. برای خرید آپارتمان در چیتگر  و رهن و اجاره در چیتگر نیز می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

  • دسترسی به نقاط مختلف شهر

منطقه 22 با اصلی‌ترین بزرگراه‌های تهران ارتباط دارد به همین دلیل رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر بسیار پرطرفدار می باشد. بزرگراه تهران – کرج، آزادگان، بزرگراه‌های شرق به غرب حکیم و همت همگی به منطقه 22 متصل می‌شوند و رفت‌وآمد این منطقه را آسان کرده‌اند به همین دلیل اجاره آپارتمان در چیتگر بسیار مورد توجه قرار گرفته است از طرفی احداث مترو چیتگر، ایران‌خودرو و وردآورد در این منطقه باعث شده تا دسترسی به منطقه 22 از طریق وسایل نقلیه عمومی آسان باشد. خط تاکسی دهکده المپیک هم از قدیم این منطقه را به دیگر نواحی شهر وصل می‌کرده و یک راه ارتباطی خوب با وسایل نقلیه بوده است. همه این موارد باعث شده‌اند تقاضای اجاره آپارتمان در چیتگر بالا باشد.

  • برج‌نشینی در منطقه 22

در سال‌های اخیر برج‌های زیادی در منطقه 22 احداث شده‌اند که انواع امکانات و خدمات جانبی را برای ساکنان خود فراهم می‌آورند. برج‌های بهاران، برج مهستان، برج نیلوفر، آرتمیس، کیسون، لبخند و … از برج‌های زیبا و لوکس منطقه 22 هستند و با ظاهر و امکاناتشان، بسیاری از خانواده‌ها را برای رهن و  ترغیب می‌کنند. از امکانات این برج‌ها می‌توان به سالن اجتماعات، کارواش، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، اتاق بازی کودک و … اشاره کرد به همین دلیل رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر در چیتگر بسیار مورد توجه قرار می گیرد. نکته جالب توجه این است که در این برج‌ها، واحدهایی با متراژهای متنوع از 50 متر تا 550 متر وجود دارد و به همین خاطر، خانواده‌ها می‌توانند بنابر بودجه‌شان هر واحد که مد نظر دارند را اجاره کنند و رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر بسیار افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید  برج ونوس

رهن کامل ویو دریاچه

اگر شما هم از آن دسته عزیزانی هستید که به شدت می خواهید در کنار دریاچه چیتگر آپارتمان رهن و یا اجاره کنید می توانید از املاک فروش 22 کمک بگیرید. زیرا این مجموعه بهترین مکان ها برای لذت بردن از منظره پانوراما از دریاچه را با قیمت های مناسب به شما معرفی می کند. مزیت رهن آپارتمان چیتگر این است که دیگر نگران پرداخت اجاره و مسائل مربوط به آن نباشید. در عوض، در اتاق زیبای خود با منظره دریاچه، زمان با کیفیتی را با خانواده خود بگذرانید. رهن آپارتمان در چیتگر

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر یک قیمت ثابت نیست و با توجه به امکاناتی که هر خانه و برجی دارد قیمت گذاری می شود به همین دلیل اگر به دنبال قیمت رهن و اجاره در چیتگر هستید می توانید با مشاورین املاک ما تماس بگیرید تا شما را در این امر مهم راهنمایی و کمک کنند زیرا اگر در هنگام رهن و اجاره در چیتگر دچار اشتباه شوید ممکن است که یه خانه را از قیمت واقعی آن گران تر خریداری نمایید به همین دلیل بهتر از قبل از اقدام به رهن و اجاره در چیتگر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. بر اساس آنچه در بازار املاک دیده ایم، قیمت رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر بر اساس معیارهای زیر است و با توجه به نظر صاحب خانه متفاوت است، بنابراین مبلغ تعیین شده در شش سنت قیمت فروش مسکن بین یک تا یک چهارم و بر اساس شرایط فوق متغیر است.

  • نظر صاحب خانه
  • اندازه خانه
  • قدمت و طول عمر خانه
  • امکان پذیری
  • محله
  • شرایط بازار و شرایط اقتصادی

اجاره پنت هاوس دریاچه چیتگر

اگر طرفدار زنگی برج نشینی هستید و در جست و جوی اجاره آپارتمان در منطقه 22 و اجاره خانه ویلایی در منطقه 22 هستید بایستی از اطراف دریاچه چیتگر کمی فاصله بگیرید چون منطقه ی 22 تهران از سال 1385 دارای طرح تفصیلی بوده و تقسیمات محله های آن بدین صورت می باشند که برای آپارتمان های ویلایی آن بیشتر از سه طبقه جواز برای ساخت صادر نمی شود.

تفریحات منطقه 22

از دلایل افزایش رهن آپارتمان در چیتگر و اجاره آپارتمان در چیتگر تفریحات متنوع و لذت‌بخشی آن می باشد، که آخر هفته‌ها را برای ساکنان این ناحیه بسیار لذت‌بخش می‌کند. از جمله تفریحات شاخص این منطقه می‌توان موارد زیر را نام برد. این موارد حتی ساکنان دیگر مناطق را نیز به این خطه می‌کشانند تا اوقات دلپذیری داشته باشند. از جمله این تفریحات باید موارد زیر را اشاره کرد:

  • قایق‌سواری و ماهیگیری در دریاچه چیتگر
  • دوچرخه‌سواری در باملند و چیتگر
  • کوهنوردی در منطقه آبشار تهران
  • خرید در باملند و ایران مال
  • تماشای فیلم در ایران مال
  • گشت‌وگذار در پارک جنگلی

و در پایان چنانچه اطلاعات کامل تری می خواهید با شماره تماس های 02146024802 و 02146024829 تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رهن و اجاره در منطقه 22، رهن آپارتمان در چیتگر، اجاره آپارتمان در چیتگر  و خرید برج های لوکس دریاچه چیتگر در چیتگر می توانید با ما تماس بگیرید

Rate this post

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست ها

تماس با ما