برای فعال کردن بزرگنمایی کلیک کنید
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
نقشه باز
چشم انداز نقشه راه ماهواره ترکیبی زمین موقعیت من تمام صفحه

واحدهای لبخند2 ۲۴۵متر +۱۸متر تراس اختصاصی

مورد علاقه
نتایج جستجوی شما

بررسی اجمالی

  • به روز شده در:
  • فروردین 19, 1402
  • 245

توضیحات

 

پروژه لبخند۲ در غرب دریاچه چیتگر ، در بهترین لوکیشن از نظر آب و هوا و دنج بودن و در نزدیکترین فاصله به جنگل و دریاچه و بازار بزرگ ایرانمال ، در ۲بلوک ۱۴ و ۲۰ طبقه مسکونی در دست احداث و در آخرین مراحل تجهیز واحدها و مشاعات قرار دارد.
پروژه لبخند۲ با بیش از ۶۰نوع تیپ متراژ مختلف و تنوع پلن ها برای هر نوع سلیقه ای ، پروژه ای بینظیر از نظر معماری و مهندسی می باشد.
بلوکA(۲۰طبقه) در قسمت شرقی زمین پروژه واقع شده و واحدهای شرقی این بلوک دارای چشم انداز ابدی ، وسیع و بینظیر از جنگل و دریاچه چیتگر هستند.
تعدادی از واحدهای پروژه لبخند۲ تک واحد بوده و دارای تراس گاردن های اختصاصی هستند که از طبقه ۱۰ به بالا در بلوکA قرار دارند و جزو واحدهای لوکس پروژه هستند.
یکی از بهترین واحدها در طبقه۱۹ که در این طبقه کلا ۲واحد VIP وجود دارد ، واحد ۲۴۵ متری با ۱۸متر تراس اختصاصی می باشد.
این واحد با چشم انداز زیبا از دریاچه و جنگل چیتگر و نور گیری عالی از جنوب و شرق از تمام فضای آپارتمان شامل آشپزخانه ، اتاقها و پذیرایی می باشد.
از مهمترین مشخصات ۲واحد طبقه۱۹ ارتفاع کف تا سقف ۴متری را میتوان نام برد که سقف با طراحی فلت و نورپردازی توکار نشان از معماری مدرن این پروژه و واحدها دارد.
برای کف واحد نیز از سرامیک ۱۲۰×۱۲۰استفاده شده که در نگاه اول با توجه به ارتفاع سقف بلند واحد وسعت فضا را به بیننده منتقل می کند.
پنجره واحدها در پذیرایی و اتاقها جهت نورگیری بهتر و چشم انداز بهتر از جنگل و دریاچه به صورت قدی نصب می شود.
این واحد بزرگترین واحد ۳خواب برج های لبخند۲ است و دارای ۲خواب مستر می باشد.
در ورودی و فضای استقبال واحد کمد میهمان و جاکفشی نصب می شود‌.
سرویس های بهداشتی جهت استفاده بهتر از فضا و زیبایی بصری به صورت Wall hung نصب می شود.
این واحد دارای ۴سرویس بهداشتی است که یک سرویس در ورودی و فضای استقبال، دارای روشویی و سرویس فرنگی که به سرویس میهمان اختصاص دارد.
یک سرویس بهداشتی مجهز به کابین دوش و سرویس بهداشتی فرنگی و روشویی در فضای خصوصی راهرو اتاقها قرار دارد .
دو سرویس هم به همین ترتیب به دو اتاق خواب مستر اختصاص دارد.
سرویس ها با طراحی زیبا و مدرن با شیر آلات برند تجهیز می شوند و تمام سرویس ها با سنگ یک تکه کورین با طراحی مختص هر واحد تجهیز می شوند.
آشپزخانه نیز با سینک ، گاز رومیزی و هود توکار از برترین برندها تجهیز شده و کابینت های خاص و مدرن و متفاوت با دیگر واحدها برای این واحد استفاده می شود. همچنین در آشپزخانه فضایی برای Pantry اختصاص داده شده است.
تراس اختصاصی این واحد با دسترسی از آشپزخانه و پذیرایی با ویو جنگل و دریاچه ، مجهز به flower box و بابیکیو فضایی زیبا را برای استفاده ساکنین این واحد مهیا کرده است.

 

امکانات و مشخصات فروش واحدهای لوکس لبخند2

برج های لوکس لبخند۲ با امکاناتی کامل و لوکس برای سکونتی بی دغدغه در بهترین موقعیت از نظر آب و هوایی و در مکانی آرام و دنج و به دور از هیاهو آماده برای یک زندگی رویایی می شود.
این پروژه با محوطه و فضای سبز اختصاصی به مساحت ۴۰۰۰متر مربع در پایین برج حس خوب و فضایی آرام را به ساکنین برج منتقل می کند.
دو سالن ورزشی مجهز ، استخر سونا و جکوزی ، سالن اجتماعات مبله و مجهز با خدمات هتلینگ ، سالن بازی و بیلیارد ، سالن بازی کودکان با مربی مستقر در مجموعه ، روف گاردن ۳۶۰درجه با دو فضای سرپوشیده و روباز و کارواش در طبقه منفی۳ مختص ساکنین پروژه ، از امکانات بینظیر برج های لوکس لبخند۲ می باشد.
یکی از مهمترین فضاها در برج های مسکونی لابی برج است و محل عبور تمام ساکنین و میهمانان برج ها می باشد که در این پروژه لابی هر دو بلوک با طراحی زیبا و مدرن ، با ارتفاع سقف ۶متری و تزیینات جانبی ، آینه ای از سکونت لوکس و رویایی ساکنین برج را در ورود به فضای برج نشان می دهد.
همچنین در کریدور طبقه۱۹ تراس گاردنی حدودا به متراژ ۲۵۰متر مربع که با گل و گیاه و مبلمان سنگی تجهیز می شود و با چشم انداز زیبا از کوه های شمالی فضایی اختصاصی را برای ساکنین طبقه۱۹ فراهم می کند.
بلوکA دارای ۵ لاین آسانسور است که ۲لاین آسانسور حمل بار و ۳لاین حمل نفر تعبیه شده است.
سرمایش و گرمایش پروژه مرکزی و چیلر هوا خنک اجرا خواهد شد .واحدها مجهز به فن های کاملا بی صدا می شوند. تمامی فضای مشاعات و آپارتمان ها مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق هستند که نشان از ایمنی بالای این برج دارد. این پروژه دارای تاسیساتی کاملا پیشرفته و مهندسی شده است.در مقاله معرفی برج های لوکس لبخند۲ با جزییات بیشتر تاسیسات پروژه معرفی شده است.
برج های لوکس لبخند۲ دارای ۳طبقه منفی است که اختصاص به انباری و پارکینگ دارد. ۱۲۰پارکینگ مازاد هم در پروژه پیش بینی شده است. متراژ انباری ها از ۶متر به بالا می باشد که برای این واحد انباری بزرگ اختصاص داده می شود.
از نکات مهم در مورد موقعیت مکانی برج دسترسی ساده به امکانات تفریحی و توریستی منطقه مانند جنگل و دریاچه چیتگر و بازار بزرگ ایرانمال در کمترین زمان و با پای پیاده می باشد.
همچنین دسترسی ساده به بزرگراههای اصلی خرازی ، حکیم و آزادراه تهران – شمال سهولت در رفت و آمد را برای ساکنین برج فراهم می کند.

جهت مشاوره و کمک و شناخت بیشتر در مورد واحد مورد نظر و اطلاعات کامل تر در مورد این پروژه همواره پاسخگوی شما هستم.

مشاور شما :
کریمی 09390079693

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه، مطالعه مقاله “پروژه لبخند 2” و “برج لبخند” پیشنهاد می‌شود.

 

شناسه ملک: 31141
متراژ ملک: 245
امکانات دیگر
آسانسور
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
استخر
اعلان و اطفاء حریق
انباری
بالکن
پارکینگ
پارکینگ مهمان
جکوزی
سالن اجتماعات
سالن ورزش

نمایندگان دیگر

نظر ملک

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

لیست های مشابه

پیش فروش

فروش ۱۶۱ متر برج صیاد

فروش ۱۶۱ متر برج صیاد ۳ خواب یک خواب مستر با نورگیر عالی و ویو دریاچه لابی شیک و ۴ لاین آس [بیشتر]
فروش ۱۶۱ متر برج صیاد ۳ خواب یک خواب مستر با نورگیر عالی و ویو دریاچه لابی شیک و ۴ لاین آسانسور دسترسی های آسان به [بیشتر]

فروش واحدهای 152 متری لبخند2

#فروش پروژه سوپر لوکس منطقه ۲۲ برج لبخند ۲ ۱۵۲ متر ۳ خواب دارای یک خواب مستر و ۲ تراس قابل [بیشتر]
#فروش پروژه سوپر لوکس منطقه ۲۲ برج لبخند ۲ ۱۵۲ متر ۳ خواب دارای یک خواب مستر و ۲ تراس قابل چیدمان با دید بی نظیر در [بیشتر]

فروش واحدهای 125 متری لبخند۲

🌟فروش واحدهای لبخند۲🌟 🔷برند درخشان منطقه۲۲ با رزومه ساخت لبخند۱ 🔷تنها برج شخصی ساز دارای س [بیشتر]
🌟فروش واحدهای لبخند۲🌟 🔷برند درخشان منطقه۲۲ با رزومه ساخت لبخند۱ 🔷تنها برج شخصی ساز دارای سند تک برگ در منطقه۲۲(لبخن [بیشتر]
پیش فروش

پروژه تریتیوم ۲

🔷پروژه تریتیوم ۲ 🔷برج لوکس و شخصی ساز 🔷شمال دریاچه چیتگر 🔷برج ۲۰ طبقه 🔷۱۵ طبقه مسکونی 🔷واح [بیشتر]
🔷پروژه تریتیوم ۲ 🔷برج لوکس و شخصی ساز 🔷شمال دریاچه چیتگر 🔷برج ۲۰ طبقه 🔷۱۵ طبقه مسکونی 🔷واحد ۱۳۱ متر ۳ خواب 🔷جهت جنو [بیشتر]

مقایسه لیست ها

تماس با ما